Man får passa på...

Varje dag innan jag lägger Evelina att sova på dagarna så tänker jag att jag ska få gjort både det ena och det andra. Som ni kanske redan räknat ut så slutar jag alltid här! Blir nästan sur på mig själv, dålig självdisciplin man har. Vips så är hon vaken igen, så nu ligger hon här bredvid mig i soffan igen och vill helst ha 100% av min uppmärksamhet...

Har nästan gått över helt till ersättning nu och igår märkte vi det riktigt på Evelina. Hon blir dålig i magen när hon bara får tillägg.
Hon får liksom inte ut allt som hon vill ha ut. Men det är väl en vanesak.

Igår var Larssa här och klippte sig som jag berättade. Blev väldigt fint, och jag tror han blev nöjd.
Idag kommer Paul hit för samma procedur. Lyllosen åker till Thailand, imorgon. Inte avis alls...

Nu kommer älsklingen hem här. Ska strax köra han till ett möte!
Talk to ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0