Segstartad

Idag skulle jag kunna sitta i pyamas hela dagen känns det som. Är riktigt seg i kroppen, mörbultad.
Men jag har bara sovit ju!?
Skumt.

Har ställt in hälften av det som köptes på IKEA igår, i diskmaskinen. Kakfat, "sockerkopp" och kaffe"kannan" är diskade. Sakta men säkert börjar vi komma till den stora dagen. :) Ska bli så mysigt. Framför allt att samla alla nära och kära. Längtar efter min mami! <3
Imorgon kommer Lina. Massa som händer nu i helgen. Vet ialla fall att det enda helgen kommer sakna är den magiska sömnen. Den kommer vara som utrotad. Men så är det väl? Det får vi tåla.


Spännande att se vad pappa håller med när han sitter vi den där skärmen...



...såhär glad blir jag om jag får vara med på allt som mamma och pappa gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0