Vanligt vatten

Uscha. Idag och inatt hade jag planerat att få sova. Var jag och min sömn överens om det eller? Nope! Fy va irriterad jag blir när jag vaknar femtioelva gånger på natten. Inte kan jag ta sömnpiller heller... Nåväl. Kan ju sova och slappa under dagen här hemma. Men just idag, när jag ska sitta och vara irriterad hos NAV i några timmar hade det varit skönt att vara utvilad innan. Går säkert bra ändå!

Helgen är borta med vinden nu ialla fall. Vart tog den vägen? :S
I lördags var jag hemma hos Toris och hade den mysiga kvällen tillsammans med 6-8 andra tjejor. Var hur trevligt som helst. God mat, MASSA prat, liiite för mycket gott men framförallt en glad Tora. Så längesen vi träffades nu.
Nu är det inte långt kvar för nån av oss...
Kvällen bjöd på:
  • Tacos - jag kom efter alla andra så det första jag gjorde var att vräka i mig mat när jag satte fötterna innanför dörren. Typiskt mig...
  • Tipspromenad - 12 frågor var upsatta runt om i lägenheten om Tora, Toras liv och graviditet.
  • Bajsätning(!) - ja, det är faktiskt sant! 3 av tjejerna fick var sina blöjor. I blöjorna hade Jennifer (en av kvällens värdinnor) blandat ihop en röra som liknade bajs, jag kan säga att det var choklad eftersom Yasmine (en av gästerna) mumsade i sig helt oförhindrat! ;) Tävlingen gick ut på att gissa bajset - alltså, vilken typ av choklad... Kul idé!
  • Pricksäkerhet - en annan del var att vi skulle ha ögonbindel på oss, snurra ett par varv och sen sätta en spermie så nära ägget som möjligt (kommer bild, lättare att förstå då...)! 
  • Prat - det blev väldigt mycket gravidprat under kvällen. Det kunde man kanske räknat med också. Undrar bara om det är nån av de tjejerna som satt runt bordet som kommer våga sig på en graviditet senare? :P
  • Efterrätt - jättesöta små cupcakes! Ja, de var små men ack så mättande...
  • Quiz - en avgörande runda med alternativ om vad Tora vill att hennes bebis ska få för egenskaper var också en del av tävlingen.
  • Prisutdelning - den som vann fick en påse med presenter - Ni kan ju gissa vem som kom tvåa eftersom förstaplatsen väl är given?
    Haha! Faktiskt, jag är väl den som har mött Tora minst av oss som var där, men jag visste mest. Det ger en del att maila med varandra! :D <3
Det var ialla fall en super duper kväll och lägenheten var väldigt fin! Bilder kommer. :)

Igår blev en slappdag. Jag och älsklingen sov ganska länge, åt en god frukost. Sen blev det sängen en sväng till! Lite kortspel och tv. En perfekt söndag egentligen.
Synd att det regnade så massa. Men det är ju bara vatten...

Kommentarer
Postat av: Tora

weee! Det var superkul att du kunde komma! :D

2010-10-04 @ 11:19:14
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0