9 månader tillbaka i tiden...

Nu har jag varit hos läkaren. Ska tillbaka imorgon igen. Huff vilket spring det har blivit där nu det sista. Men så är det. Bättre det än att värdena stiger ännu mer än nödvändigt. Får se hur det går! Förhoppningsvis bra.

Har sett igenom lite bilder på älsklingens mobil. Han har bilder helt från starten. Tänkte jag skulle lägga upp allt här nu medans han åker och möter sin pappa. Tyvärr hann vi inte lägga upp bilder som var från v 7-12 men det får gå. Då hade jag ju ingen vidare mage ändå. ;) Men de kanske kommer upp senare...



Här är dagens bild v 40(39+5)... Känner mig verkligen både grotesk, osmidig och ALLT däremellan...

Tänkte att jag skulle börja laga dagens middag: Lax och potatis med remouladesås. Ska börja nu och se hur mycket jag orkar. Allt måste göras med planering och i omgångar nu för tiden. Hoppas orken kommer tillbaka snart! :)

Kommentarer
Postat av: Anniz

Gosemage :D

2010-10-26 @ 10:50:08
URL: http://toksyrran.devote.se
Postat av: Linda

Så fin mage, men jag førstår att du snart vill att det lilla underverket ska komma ut. :o)

2010-11-12 @ 13:06:40
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0