Första dagen

Igår var det första dagen på min permisjon. Helt underbart. Första dagen tillbringade jag lite på jobb. :P Så skönt tyckte jag det var att vara ledig liksom...
Åkte sedan en tur till Manglerud för att hitta present till min älskling som fyller år om 2 veckor. Nitlott där... :/
Men det blev en tur in på KID och i blomsteraffären. På KID köpte jag nya sängset 2 st. Och senare när jag och Göran åkte dit så köpte vi 2 till. :P

Fick även köpt dessa två svarta filtarna. Helt underbara, de är så mjuka som de ser ut!

garanti - du fryser inte under dessa!

Under en av dem tillbringade jag kvällen igår, med idol god mat och med en underbar älskling <3


fick av chefen! <3

Aw, är inte denna söt? Fick den av min chef igår när jag var på jobbet en sväng! Me love it. Den ska prinsessan ha på sig när vi åker från sjukhuset <3


haha, vad ska jag säga? :P

Haha, just de! Göran ville så gärna köpa en mask. Så vi var inne på Nille en tur och han hittade en mask som han fastnade för. Se på denna varelse! :P


yeeah!

Haha, kan säga att Sally såg ganska förskräckt på sin älskade pappa som förvandlades till nåt annat än hon var van vid... Det gillades inte kan jag ialla fall säga!
Nu ligger min älskade pälsboll bredvid mig och drömmer... <3

Ikväll ska jag till Toris! Ska bli superkul. :D Igår slog jag in massa presenter till henne. Hoppas hon blir glad.
Ska bli jättetrevligt att se hennes nya lägenhet också.
Hoppas jag är pigg. För natten har inte direkt bjudit på mycket sömn för min del. Halsbränna och klåda! Inte kul...

Nej, nu ska jag plocka ut diskmaskinen!
Soo long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0