Söndag igen...

Tänkte att det kanske var på god tid att lugna alla läsare om att allt är bra med mig och jag inte sett röken av någon bebis än. Tyvärr... Men eftersom jag inte kan göra nåt åt det så är det ingen idé att deppa eller klaga över det, utan istället lunka vidare.

Idag har vi faktiskt varit en tur på Hadeland Glassverk, vi åkte i två bilar, visste ju inte om vi bara skulle behöva kasta oss in i bilen och dra till sjukhuset. Vi får vara beredda på allt nu för tiden. :) Men sån tur hade vi såklart inte. Detta låg ca 6-7 mil från Oslo. Verkligen fint. De hade börjat med jul-grejer, vilket jag ÄLSKAR! Så där gick vi och såg lite bla.
Och såklart kom jag inte hem tomhänt:
  • 1 st. - STOR - fruktskål
  • 6 st. dessertskålar
  • 1 st. dessertfat
  • 2 st. stor dessertskål
  • 2 st. vaser
Ganska mycket saker att köpa när det är märkessaker och äkta kristall. Allt är lagat där på den "gården" som vi var på vilket gjorde det extra speciellt och unikt. :) Om det idag inte hade varit REA på dessa varor så hade jag fått betala 400.- bara för EN desserskål. Nu betalade jag 379.50.- för allt - då är det kul att handla! :D
Fick dessutom med mig massa kartonger som jag kan packa in årets julklappar i. Det är fint!
På vägen hem stannade vi en tur och åt lite mat. Och nu är vi hemma. Sitter och slappar i soffan. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0