Onsdag kväll

Halva veckan har redan gått. Det är ju galet vad fort tiden går.
Kanske mycket pga vad som hänt denna veckan...
Låg inne i 5 timmar på sjukhuset i måndags. Hade alldeles för högt blodtryck när jag varit hos läkaren, så han skickade mig direkt dit. Tur att älsklingen var med och kunde köra mig.
Efter ganska många undersökningar där så fick jag till slut åka hem. Trodde faktiskt jag skulle bli kvar där ett tag. Men jag fick stränga order om att ta det lugnt. Och det tycker ialla fall jag att jag gjort. Förutom igår kväll när vi åkte iväg och åt på restaurang med Görans föräldrar. Det var gott. Men aj så ont jag hade. Trodde seriöst att lillan skulle trycka sig ut genom magen istället för att ta den "naturliga vägen". Det visade sig att lite vila räckte. När vi la oss i sängen lugnade det sig lite och jag fick till slut sova lite, även om det aldrig blir hela nätter längre.

Imorgon ska jag till läkaren igen. Och det enda jag kan hoppas på är inga stigande värden!

Nu ska jag fortsätta kolla på Lurt av Karlsen. Som dolda kameran i Sverige - askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0