Läkarbesök och staden

Idag ska jag till läkaren. Åker om en timme ca. Uj uj uj... Känner inte att jag har energi till något egentligen, har varit uppe 8 gånger inatt på toaletten. Väldigt skoj. Tur att jag till slut somnar om ialla fall, men det blir inte direkt någon sammanhängande sömn. :/ Men det är väl bara att vänja mig antar jag!? Hade bara varit så skönt att känna sig utvilad till den stora dagen som väntar! Nåväl. Jag lever ialla fall! Kunde varit värre...
Efter läkaren ska jag bege mig till stora staden och möta Emma och ta en liten fika. Ska blir mysigt de!

Någon som ser på Wipe out? :P Jag ligger och asgarvar till varje program. Att det kan vara så roligt att se folk göra bort sig eller slå sig och få ont. Tur att det inte är jag som hoppar runt där för då hade ALLA fått sig ett gott skratt.
Vet inte om detta visas i Sverige men på onsdagar 20.30-21.30 går det ialla fall på N här i Norge - rekomenderas att se.

Nu är det fanimej snart helg igen... Shit pommes vad tiden går! Vet inte om jag ska tycka det är bra eller inte?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anniz

Lärde du dig något bra av den där sidan jag länkade igår? :)

2010-10-14 @ 11:41:03
URL: http://toksyrran.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0