Hej mitt vinterland!

Jahopp. Då har första snön kommit och lagt sig. Vi pratar om att det ligger ett lager pudersnö på backen, kanske 2 cm. Jag tycker det är ganska mysigt. Och vi alla vet ju att första snön som kommer alltid försvinner igen innan vintern kommer på allvar. Jag tror inte att folk behöver börja riva av sig håret för detta! Vänta med det istället ;)

Kommer ni ihåg det fina trädet som jag tog ett kort på?
Det som var orange/rött/gult! Det fina som står utanför vårat fönster. Det är inte lika fint längre. De fina bladen har ersatts av max 10 blad på toppen av trädet och de är bruna! Blä. Snart ser jag nog inte ens grenarna pga. snön som täcker dem. Men som sagt, det är ett tag kvar. :)

Igår var jag hos läkaren igen. Samma tryck och samma värden. Så ingen stigning = ingen inläggning. Det är en enorm lättnad. Så länge jag slipper det är jag glad.
Ska tillbaka på måndag igen. Räknar med att det blir 3 läkarbesök till ca. sen räcker det tycker jag! :P

Nu ska jag se på en film. Fick låna massa bra filmer av världens bästa tjej - Lene <3
White Chicks
får det bli idag.

Nån som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0