Fullt upp

Idag har det varit ganska mycket att göra. Det är skönt, för då går dagarna fort. :)
Dagen startade med att jag vaknade av att mamma ringde kl 10, jag hade telefonen på ljudlös så precis när jag vaknade till och skulle svara så klick la hon på. Nåväl, hon ringde inte upp igen så jag antar att det kanske inte var så viktigt ändå. Antagligen att hon ville att vi skulle prata över skype ikväll. Men hon är inte online nu. Hon har verkligen fallit för det här med internet och speciellt skype, hon vill gärna att vi ska se varandra också. Så det blir nästa steg att förklara! :) <3

Efter en god frukost så blev det lite städning. Dammsugning ialla fall. Igår blev nya gardiner strukna och uppsatta. Känns fantastiskt när det är rent, nytt och fräscht här hemma! :) På onsdag ska jag och Görans mamma åka ut och köpa gardiner till vårat kök och vardagsrum. Blir mys att shoppa med svärmor hehe.
När älsklingen sedan kom hem åkte vi till bla. Scania för han skulle hämta lampor. Efter det åkte vi till mitt jobb så jag kunde få den sista stämpeln jag behövdeför att slutligen kunna lämna in alla papper till NAV, vilket jag ska göra på måndag kl 08.00. Lika bra att vara där när de öppnar. Trots att jag var där kl 07.50 sist så var jag ändå nr. 3 in. Skumt de där. Men skönt att äntligen få allt fixat!

Efter tur dit och lite prat med arbetskamraterna som såklart undrar hur det går för mig så åkte vi vidare och tog deras lotto för helgen. Efter det så tänkte jag att vi skulle åka och köpa lite frukt & grönsaker inför kvällens middag - tacos!
Yes, Tora, trots taco hos dig förra helgen så blir det de ikväll också. :) Det är ju så gott. Kan nästan inte äta för mycket av det. Man kan ju också variera med tillbehöret såklart.
Vi drog till ett ställe som heter "Sultan" som ligger på Grünerløkka. Det var så mycket fräsch och fin frukt/grönsaker. Så vi handlade för 262.- dit kommer vi dra igen ska jag lova!

fruktskål
Så denna pryder nu bordet här hemma... :) Tom. Göran tog precis en frukt, då är det najs! ;)

Nej, nu ska jag starta om datorn och se om jag får ordning på skype. För det är något fel med kopplingen där, mamma försökte precis ringa mig... :')


Kommentarer
Postat av: Tora

haha man kan aldrig få nog av tacos! :D

2010-10-09 @ 23:52:48
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0