En riktig höstdag

Idag är det strålande sol och en riktig höstdag ute. Perfekt dag för att gå ut en sväng och andas in den friska luften! Tror jag ska göra det senare. Så härligt. :) Var precis ute och flyttade bilen ut från garaget för att Göran ska få en plats när han kommer hem. Är så dåligt med parkeringar här ute tyvärr. På väg in igen var jag tvungen att knäppa en kort på ett vackert träd som står här på utsidan. Låter precis som att jag går med kameran i handen och väntar på tillfällen hela tiden, så är det inte... tyvärr! Är lite för dålig på det dära. Sanningen är den att innan jag gick ut så stod och här inne och såg ut på det trädet och tänkte föreviga det här på min blogg. Ändå så fick jag vända in igen för att jag glömde kameran på väg ut. Tragiskt! :P Här är det ialla fall:

blodträdet
Tvungen att dela med mig att det jag ser ut på. Från denna sidan så är trädet mer orange/gult, men från andra sidan är det blodrött. Hur fint som helst...

Och så delar jag med mig av en bild på "lill-magen" min. :P Som kanske inte är så liten längre. Faktiskt så tänker jag inte över att den blivit större sen jag blev gravid. Men enligt alla andra så har den det. Och om jag skulle lägga upp en bild från innan så kan tom. jag hålla med om lite förändring. :P All denna spegling som jag mig förvirrad!


Okej, visst växer magen, ingen tvekan om den saken. Men ja... :P Känns ändå inte så! Haha.

Och så måste jag bara lägga upp en bild på min kissekatt. Igår så ville hon lägga sig på ett ställe så vi skulle ha svårt att hitta henne, antagligen. Bara det att korgen ramlade så hon låg hur synligt som helst. Hur söt är hon inte?

sally sally igen
Haha, våran kisse som blir väckt mitt i drömmen <3 Denna tupplur slutade med att hela det bruna bordet välte, hoppas inte att hon låg i korgen då... Det gjorde hon ialla fall INTE på morgonen! ;)


de 3 gravida under kvällen en tårta full med cupcakes! :D så söt! så jävla kul idé! mest pricksäker-tävlingen!
Tack igen för en supertrevlig kväll! <3

Nej, hörrni. Nu ska jag ta och ordna mig lite. Göran kommer snart hem och hämtar mig. Vi ska åka in till stan och ta en kaffe. Tänkte föreslå att gå en tur på kajen nere vid hans jobb! Så himla gott när solen skiner. Jag blir på bra humör.
Idag har jag ialla fall fått tvättat gardinerna, precis som jag ville och nu hänger de och torkar. Kan inte göra så mycket mer nu. Hade varit toppen om vi kunde tvättat ur kylskåpet sen också. Får se vad älsklingen orkar efter dagens tandläkarbesök... <3



Kommentarer
Postat av: Anniz

Fiiiina magen :D



Och jag retas ju bara i min blogg ^^ Fattarula?! Jag vill ju ha ut lillan lika mycket som dig

2010-10-08 @ 13:17:37
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/
Postat av: Tora

hahaha åååh vad söt lilla kissen är! <3

2010-10-08 @ 14:14:52
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0