Den tandlöse!

Jag vet det var en evighet sedan jag skrev här sist. Antar att det inte är någon idé att jag skriver att jag ska bli bättre eller kommer med någon bortförklaring om varför jag inte skrivit. Jag har helt enkelt skitit i bloggen det senaste. Punkt!
Evelina har haft en lös tand i över en vecka. Ikväll såg jag att den var brun och var lös bak, framme och på ena sidan. Så den satt bara fast lite på den ena sidan. Jag sa till henne att jag kan ta ut den för henne och att det inte gör ont. Tog lite papper och sa att vi räknar till 10 så tar jag den. Så började vi räkna, även hon. När vi var på 4 så tog jag den. Hon fortsatte räkna för hon kände inte att jag tagit ut den. Den var alltså väldigt lös! ♡ Min stora lilla tjej.. Blev lite tårar både för henne och mig. Lättnad för henne och stolthet för mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0