Ljusstakar från Nille

 
Har jag visat er dessa ljusstakarna? Ja, om jag har det så bara se bort från detta i så fall. 😊
Hittade de iallafall på Nille, en presentaffär här i Norge, de har även en del inredning, leksaker och engångsartiklar. Fin affär och du kan verkligen fynda! Det gjorde jag när jag hittade dessa, enligt mig. De kostade 2kr/st! Lite gammaldags stil. Älskar det! De kommer användas mer i höst, nu är det lite för ljust för att tända någta ljus. Det blir knappt mörkt innan man går och lägger sig. 
Idag är det andra dagen som jag är ledig. Jobbar som sagt min sista dag på lördag. Det är också andra dagen med så här fint väder! 26 grader i skuggan. Helt otroligt. Förra veckan gick jag med väst och långbyxor, idag är det nästan för varmt med shorts och linne. Puh! Men inget klagande för all del.  
Hur har ni det i värmen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0