Barn på nytt!

 
Nu håller jag på för fullt och packar till semestern som startar om 2 dagar. Ska jobba 9-17 imorgon och sen åker vi till Lysekil och stannar lite över 3 veckor. Underbart. Den 7:e och sista maskinen rullar runt nu och är snart färdig. Hatar när tvätten bygger på sig, något som sker ganska fort när man är 4 personer. Nu är korgarna iallafall tomma. Äntligen! 
Går inte helt att packa färdigt idag då det är en del som används varje dag/kväll. Ska bära ner det mesta i bilen redan imorgon så vi slipper springa femtioelva gånger på söndag. Nu känner jag lukten av semester. Världens bästa lukt... 🍺🍦🌞🍓🍷
 
Ja då får jag väl som lovat lägga ut bilderna då jag blev barn på nytt för en liten stund! 😉 Hehe. Man får det inte roligare än man gör det till själv eller vad säger ni...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0