Influensa tider

 
Har ni klarat er från influensan som härjar nu? INTE jag tyvärr. Blev sjuk i måndags kväll och är inte helt bra än, men 95% återställd iallafall. Riktigt tråkigt att åka på det men å andra sidan är jag färdig med det nu. 
Emil och Evelina går runt och hostar och snorar här men inget som liksom bryter ut riktigt på någon av de, tack och lov. Men det är väl så i dessa tider, alla går runt och småsnörvlar överallt och är hängiga. Tänk när februari är färdig, då är det första vårmånaden och vi går verkligen mot ljusare tider. Känns skönt att tänka på. Och så är det även någon som fyller år nästa vecka, men vem det är kommer jag inte helt ihåg.... Hehe.
 
Vad tycker ni om denna fiskdisken som jag lagt upp? 
Ganska fin tycker jag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0