Trollbarn

 
Idag borde jag nog hållit mig hemma. Känner mig febrig och jätte ont i halsen. Jag gick ändå en liten tur. Emil är också dålig men han har gott av att få sova ute i friska luften. Jag gick ganska sakta, 8 km, tillsammans med en i mammagruppen. Trevligt med sällskap. Hoppas detta är den värsta dagen och att det blir bättre imorgon! 
 
Vad tycker ni om Emils sparkdräkt? Han fick den i julklapp av farmor och farfar. Jättesöt tycker jag och inte alls så stor som den såg ut. Han ser ut som ett litet trollbarn med den spetsen på luvan tycker jag. ♡
 
 
På sista bilder pruttar han med läpparna, liksom blåser ut hårt med stängda läppar. Det är väääldigt roligt. Speciellt ansikte mot ansikte med någon för då blir pesonen mitt emot dränkt av slemmet! Haha. Sötnos.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0