Snöfall

 
Nu har det precis kommit ett par cm med snö här, trots att det ska bli sol imorgon, är inte det onödigt? Hehe. Ja men hellre att det kommer i små mängder lite då och då än att det kommer en halv meter som ligger i flera månader. Det kommer väl det också dock. Tror inte att vi slipper undan iår heller faktiskt. 
Idag var det segt att gå. När jag lämnat Evelina på dagis började det spöregna. Jag hade lust att vända stegen hemåt igen, men jag hade tagit på mig träningskläder och tänkte; vad gör det med lite vatten, det torkar sen och den där duschen blir ännu skönare när man gått ute i regnet och är lite kallsvettig. När jag hade kommit en bit så var det inte så illa ändå. Det blev 9km idag. Det är jag nöjd med när det regnade så mycket.
När vi kom upp så duschade jag sen åt jag och Emil mat. Sen dess har jag småplockat lite här hemma. Tvättat en maskin och vikt ihop en torr som hämgde.
 
Ikväll är det säsongspremiär för Sveriges mästerkock, det ska bli kul. Följer ni den?
Bilderna på Emil är från en dag på biblioteket när vi väntade på Göran. Sötnos. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0