7 mil

 
Nu är det helg igen. Vart tog denna veckan vägen? Det har iallafall blivit 7 mil för mig sedan förra fredagen!! Känns väldigt bra. Nästa gång vi åker ner till Lysekil ska jag fåett gåband av mamma i födelsedagspresent.  Då slipper jag gå ut de dagarna när det spöregnar och jag kanske har en del att göra här hemma. Då tar det inte så lång tid totalt sett, men jag får ändå motion, dessutom kan jag jogga - något jag varit väldigt sugen på länge att börja regelbundet med! 
 
Här är en bild från i slutet av november (ja Emil ser väl inte så värst nöjd ut). Man kan tro att det är en sensommardag eftersom vädret varit så fint (hela året). Blir det någon snö iår tror ni, eller klarar vi oss? Personligen tror jag att den kommer under nästa vecka och blir liggandes till slutet av mars...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0