Soffa + vatten

 
Usch, idag är det tredje dagen som jag är kass. Det blir att vara inne idag också. Kanske kanske jag går ut en sväng sen, men långt ifrån att gå så långt jag brukar göra. Jag vaknade upp med en konstig "känsla" i kroppen. Jag var varm men frös så otroligt i kroppen. Inte ont i kroppen som man har vid feber, dessutom hade jag ingen feber. När jag reste mig upp ur sängen, trodde jag att jag skulle svimma. Yr och illamående. Som sagt, mådde konstigt. Ja, efter frukosten blev jag lite bättre men långt ifrån bra. 
Farmor fick lämna Evelina på dagis då jag vet att hon är ute vid den tiden. 
Det får bli soffan och massa vatten idag helt enkelt. 
 
Det regnade hela dagen igår till min stora glädje. Jag är nämligen inget fan av snö, så barmark är mer än välkommet för mig! Tråkigt för alla barn, men mindre kaos i trafiken och mindre brutna ben! 
Att jag nu ser asfalt gör att jag längtar ut ännu mer! Imorgon SKA jag ut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0