Pass och Visum

 
Idag har jag varit riktigt slapp. Jag hade nästan inte lust att gå ut alls. Dock gjorde jag det, om så bara för 7 km. 
I helgen fick jag med mig gåbandet upp hit från mamma. Äntligen. På lördag kommer det användas då Göran ska jobba och jag har bägge barnen hemma. Tänkte slå ihjäl lite dötid då Emil sover och vi bara sitter och väntar på att han ska vakna. Evelina ser ändå på barnprogram, så varför inte? Då slipper vi stressa på morgonen också. När jag då är färdig kan vi gå ut och leka på lekplatsen lite - alla får något bra ut av det! 
 
Imorgon ska vi åka och ordna med pass till barnen. Vi måste alltså hämta Evelina lite tidigare än vanligt då passcentralen stänger kl 14.
När vi fått pass kan vi söka om visum till alla i familjen utom mig. Norska medborgare behöver ha det för att komma in i Turkiet. Det kostar 25€/person och håller i 90 dagar.
 

Evelina är hemma från dagis nu och de leker fint på hennes rum tillsammans. ♡ Kärleken till sina barn måste vara den största som finns?!
(Obs! Det svarta runda som ligger vi Emils ena hand upptäcktes med en gång!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0