Alla ♡ dag

 
Hoppas alla har/haft en fin alla hjärtans dag.  Här firar vi den inte speciellt mycket. Göran fick en ask med mjölkchoklad hjärtan av mig, ni vet sånna där lövtunna. Ganska goda har jag för mig.
Jag startade dagen med 1 timme och 15 minuter på gåbandet här hemma. Det är helt hopplöst att gå nu när det är slask och vått överallt utomhus. Det går nästan inte att köra vagnen heller. Jag gick 50 minuter, sprang 15 minuter och avslutade med 10 minuter nedvarvning. Hur skönt som helst! Det blir nog samma program imorgon då jag har bägge barnen hemma och Göran ska jobba. Dock kanske jag springer lite längre tid, jag blev faktiskt ganska förvånad över att jag inte var andfådd efteråt. Konditionen måste fått sig ett ordentligt lyft!
 
Gissa om jag blev glad när Göran kom hem med dessa till mig förut. ♡ Tack kära du!
Vasen är ca 60-70 cm hög. Riktigt fin!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0