Nu börjar semestern!

 
Att vara på semester med 2 små barn i över 4 veckor på egen hand är då inget att leka med. Här leker Emil fint på egen hand och jag satt bara ett par meter ifrån honom i en solstol och såg på och skrattade.  
Det är egentligen nu som semestern börjar för mig. Hehe. Nu när bägge barnen är på dagis på dagarna har jag så mycket tid att jag ibland blir rastlös. Och det kommer jag inte ihåg när det hände sist.
Nu är iallafall helgen över och imorgon är det dagis igen. Evelina är nästan helt vra från förkyldningen och på Emil bröt det liksom aldrig ut riktigt. För min del så stoppade det med lite ont i halsen,  tack och lov. 
Vad har ni hittat på i helgen? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0