Nyttigt och Gott

 
Det är öst ner med regn här idag! Jag var ute och gick med en tjej i mammagruppen. Vi skulle träffa en annan på Triaden som ligger ca 6 km från mig. Vi gick både dit och hem faktiskt. Som tur va hade jag tagit med mig en ny tjock tröja och en ny regnjacka så jag blev torr! 
Vi gick runt lite och sen tillbaka. 
Väl hemma tog jag mig en varm dusch. Så varm att jag blev helt röd över hela kroppen när jag var färdig. Skönt.
Herregud, en vecka kvar till vi åker. Vart tar tiden vägen? 
Nu ska jag faktiskt logga in och ordna så att barnen får mat på flyget tänkte jag. Tror det är bra så att det händer något liksom!
 
Idag blev det en ganska nyttig middag. Kycklingfile som jag hade stekt. Gjorde en sallad. Knaperstekte bacon och kokade potatis. Blandade en Italiens dressing och blandade i allt i salladen utom kycklingfilen, den fick vara hel på tallriken, det blev lite mer matigt då liksom. Gott var det. Evelina åt massa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0