Slapp start

 
Vi startade dagen riktigt slappt i våran stora säng, efter att Emil bjudit på en riktigt skruttig natt. Usch så mycket han har vaknat. Till slut ville han inte ta bröstet heller, säkert för att det inte fanns något mer att hämta där. Förstår inte vad det är som gör att han vaknar så. Han fick en del mat igår innan han somnade och jag trodde verkligen han skulle sova länge på det, men nej, jag vet inte vad det är. Tror jag ska boka en tid hos bvc och höra med dem. Kan ju vara något enkelt som jag bara inte förstår. Det är lätt att bli enkelspårig på rutinerna och få tunnelseende liksom. Då är det lika bra att ta tag i "problemet" med en gång. Det är väl egentligen ett lyxproblem, men...
 
 
Nu verkar det som att vi blir avlastade ikväll och natt. Görans föräldrar ville gärna passa Evelina igen. Och självklart får de det. Blir bara så konstigt när man är van vid att ha bägge upp efter benen hela tiden. Plötsligt blir det så tyst och lugnt, ja, ialla fall när Emil sover. Konstig tystnad på något sätt.
Jag räknar med att Evelina kommer skrika JA när jag frågar henne om hon vill. Hehe.
 
Jag tänkte att vi skulle ta oss en tur ut snart. Hoppas att regnet håller sig borta bara. Det hänger i luften och väderprognosen visar faktiskt regn. Men lite luft i näsan hade inte skadat (inte lite regn heller).
Vad ska ni hitta på idag? Ha en trevlig lördag vad ni än befinner er och bestämmer er för att göra!
Kramar från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0