Skolebröd

 
Idag tog jag mig en lyxfika efter frukost! Göran hade köpt med sig något hem som heter så fint som: Skolebröd på norska. Kanske för att 8/10 barn köper de på rasten i skolan (här i Norge måste barnen köpa lunchen själva).
Ibland måste man unna sig något gott, och det gjorde jag idag.
Jag sitter med en ganska rastlös och uppmärksamhetskrävande liten Emil så jag tror det får bli lite golvlek här nu. Med en liten spegel framför sig och utspridda leksaker är det faktiskt ganska kul att ligga på magen.
 
 
Idag ska vi äta kycklingklubba med ris, gräddsås och broccoli. Mums, hoppas det blir lika gott som det låter.
Vad ska ni äta idag?
 
Kramar från mig i ett soligt Oslo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0