Mysmorgon

 
Vi började dagen med en liten mysmorgon i sängen. Evelina kommer in till oss varje morgon och lägger sig. Sen om hon ligger still är en annan femma. Men det är ialla fall mysigt. Emil är väldigt facinerad av sin storasyster, som i sin tur tycker det är väldigt kul att krama på lillebror och spela apa framför honom. Ofta så underhåller hon honom så att jag hinner ta på mig kläder, bädda och göra lite nödvändigheter under tiden. Under uppsikt såklart.
 
 
Denna bilden blev tagen för ca 1 timme sen. Emil har lite magont om nätterna. Jag tror han sliter lite med att få ut bajset helt enkelt. Tyvärr så har han "slutat" med att bajsa på dagen/eftermiddagen/kvällen och gör det hellre på morgonen, vilket resulterar i att han får magont några timmar innan det kommer ut. Så att det idag händer 13:30 gjorde mig jätteglad. Att det också var såhär mycket gjorde mig ännu gladare. Kanske han är tom nu då och natten därmed blir bättre. Jag håller tummarna!
 
På morgonen har jag sett på Män som hatar kvinnor, medan Emil sov. Jag kan få ett ryck ibland och vilja se gamla filmer. Tur att vi hade hela Millenium trilogin på DVD då, trodde jag. Vi har ettan och trean 2/3 alltså och vi saknar den mittersta. Varför köper man de så? Jo, jag tror det beror på att vi såg tvåan på bio medan vi köpte de andra filmerna och såg de hemma. Så nu måste jag ladda hem tvåan för att kunna se alla tre. Omständigt det blev.
Jaja. Vad hittar ni på denna tisdag den 3:e september?
 
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0