Höstbukett

 
Titta vilka fina blommor jag och Göran fick av Ragnar och Rikke i lördags! En riktig höstbukett. De fick vi som tack för stödet under den jobbiga perioden som varit de senaste månaderna. En fin tanke.
 
 
Jag har inte haft något internet de senaste dagarna! Det har varit problem i detta området så det är inte bara vi som varit drabbade. Men det är irriterande när man är van att ha det, när jag även går hemma så är det mitt sällskap här hemma, att surfa runt och låta timmarna bara rinna iväg när Emil sover. Det är verkligen ett bra tidsfördriv...
 
Igår var jag hemma hos en arbetskamrat. Hon och hennes dotter bjöd på lunch. Det var riktigt mysigt. Hennes dotter fick barn i december, så hon tyckte det var riktigt kul med Emil. Emil tyckte det var skoj att se på henne också. Speciellt när hon låg och sprattlade på golvet! Jag fick en jättegod Cesar sallad. Mums så god hon hade gjort den. Det känns lite sorgligt att tänka på att jag och Ingebjörg inte kommer jobba mer tillsammans. Vi som varit bundisar på jobbet... Ja, tiderna förändras, ibland till något negativt.
 
Jag tänkte att jag skulle åka ut och köpa fler kaffekapslar på Expert. Mina favoriter börjar tryta här (- kaos)!
Senare idag ska vi kanske ut på lite spännande äventyr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0