Frihet

 
Nu sitter jag här hemma, färdig med packningen och färdig med det mesta. Jag väntar bara på Göran som ska hjälpa mig och bära ut i bilen. Det är lite jobbigt att bära med sig Emil upp och ner, upp och ner från 4:e våning så många gånger som behövs till jag är färdig, så jag föredrar att vänta på honom. Stackarn är dålig, så det kan hända det blir jag som springer upp och ner, men då kan han ialla fall ha Emil här uppe! Det krävs planering när man bor såhär otympligt som vi gör. Det är en an anledningarna till att jag vill flytta till hus - frihet! Bara kunna öppna dörren och gå ut i det gröna.
 
På tal om det, på söndag åker vi lite tidigare från Sverige för att kunna gå på visning för detta huset.

Jag är väldigt spänd på att se hur det ser ut i verkligheten. Toaletten är totalt kaos, mattan i hallen nere är inte heller efter min smak, men annars tycker jag om det jag ser. Jag hade gärna fått med köksbordet och stolarna i köpet också. Men det gör det nog inte tyvärr!
Stor tomt och massa småsaker som man kan fixa med själv inomhus, det gillar jag.
Vad tycker ni?
 
 
Otervegen 11 - Nannestad
 
Ha en trevlig torsdag (och helg) alla fina läsare!
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0