Drömmen om eget hus ♥

 
 
Idag har jag varit riktigt frusen. Mest legat på soffan och studerat regnet med tom blick... Gud så tråkigt det är när det regnar! Ännu tråkigare är att det inte går att göra något åt det. 
Vi skulle åkt och sett på ett hus imorgon, på vägen till Sverige, tyvärr blev det sålt igår. Det var nog ett drömhus för oss. Väldigt synd. I huvudet så bodde jag nästan där redan.
Nu letar vi vidare. Ni har säkert redan förstått det, att vi letar hus. Jag är inne flera gånger om dagen och ser om det kommit upp något nytt. Helt ivrig är jag!
Vi har dock ingen brådska och kan därför ha tur med att få ett bra hus till ett bra pris. Det är såklart målet! Vi har lite is i magen (kanske därför jag kände mig frusen här imorse höhö). Men ja, drömmen om eget hus har tagit fart på allvar och vi hoppas och hoppas...
 
Göran kom hem här alldeles kallsvettig och febrig förut. Han kröp rätt i säng. Sova är den bästa medicinen mot det mesta. Hoppas han är frisk till lördag så han kan komma ner till Lysekil där Evelina, Emil och jag ska tillbring helgen hos moffa och mommo!
 
 
Lille Emil som är sådär lagomt positiv till nya smaker ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0