Belöning i kläder

 
Välkommen måndag! Ny vecka med nya utmaningar.
Vi startade dagen med att gå till fysioterapeut här borta på Furuset. Emil får så mycket skryt varje gång. Han utvecklas tydligen från gång till gång, något som jag naturligt nog, inte märker så tydligt. Men stolt blir man, såklart. Idag var vi dock lite trötta när vi var där. Han hade somnat 10 minuter innan jag gick in genom dörren och det var inte poppis att vakna inte...
 
Som belöning för att han är så duktig fick han två par byxor och en fleecetröja av mig. Från Cubus som säljs i outlet butik (förra årets modeller). Dessa tre plaggen för 150kr.
Jag fick med mig ett linne (40kr), lite längre som jag kan ha när jag har tights så att inte rumpan blir så tydlig, hehe. Från samma affär. För mig spelar det badboll om det är förra årets modeller faktiskt...
 
 
Igår hade vi det jättetrevligt hos våra vänner som bor på Råholt/Dal. Vi åt en god lunch (köttgryta med ris och vitlöksbaguetter) och satt och pratade och skrattade i flera timmar. Evelina uppförde sig exemplariskt och Emil sov 3 timmar i vagnen på deras altan, det passade verkligen perfekt. Inte ofta det klaffar så inte. Det var en trött Evelina som hade svårt att hålla ögonen öppna i bilen hem ialla fall. Jag fick locka med någon halstablett och en film.
På lördag kanske vi får besök av dem. Då är det äntligen våran tur att få bjuda tillbaka! Något jag tycker om att göra.
Nu ska jag passa på att vika lite tvätt medan prinsen sover sin skönhetssömn (inte för att han behöver med skönhet). Det finns massa att göra här så det är bara att ta tag i det!
Ha en fin första-dagen-på-veckan!
 
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0