Balaclava

 
Goddag torsdag! Dagarna och veckorna går så fort att jag tappar räkningen på vilken dag det är. Hade du frågat mig vilken vecka det är hade jag svarat på ren gissning. Haha. Ammetåke kallas det här i Norge, vet inte om det finns något liknande ord i Sverige? 
Jag och Emil har varit hos fysio här under förmiddagen.  Det gick bra och han får som vanligt beröm för sina framsteg!
Fysioterapeuten hade glömt att vi hade tid så hon satt i ett möte som jag fick a bryta.  Kändes lite dumt, men jag hade redan suttit en halvtimme och väntat på henne. Så något fick hon väl uträttat på det där mötet iallafall! 
 
På vägen hem fick jag äntligen köpt en balaclava till Emil.  I ull. Så nu slipper han frysa i ansiktet i vinter! Visst blev han söt i den? ♥
 
Emil i sin nya balaclava ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0