Inomhusaktivitet

 
Vi har haft en riktig mysmorgon här allihop. Eller ja, minus pappan, som jobbar på lördagar.
Evelina bjöd på sovmorgon, men Emil är fortfarande lite krånglig på nättern. Men det var långt ifrån den värsta natten, så jag ska inte klaga. Det verkar som att han är hungrig, men samtidigt inte. Svårt det där.
Evelina har varit en riktig ängel här hemma idag. Vi har lekt, sjungit och pysslat massor. Alla 3! Lille Emil har varit med på sitt egna vis. Mysigt har det varit ialla fall. När regnet öser ner så får vi hitta på andra saker inomhus istället. Nu skiner dock solen och jag funderar på om vi ska gå ut lite när Emil vaknat, och leka innan vi åker. Vi får se!
 
Senare idag ska vi ut och äta mat med Görans föräldrar. Mums med kinamat! Det är nog det jag föredrar att äta om vi går ut, eller grekisk mat. Men det är inte lika vanligt tror jag.
 
 
 
Ha en trevlig lördag gott folk! Kramar från oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0