Hotell lunch

 
Hej måndag och första dagen på veckan! Hur mår ni?
Här är allt toppen! Mitt slutliga resultat förra veckan i avstånd blev; 5,5 mil! Jag gick 5,5 mil. Det känns riktigt bra både i kropp och själ. Jag började denna veckan med att gå 9,5 km - 13500 steg. Imorgon ska vi i mammagruppen träffas och gå runt Langvann. Exakt hur långt det är vet jag inte riktigt. 5 km kanske?!
 
I lördags var förresten Görans föräldrar här och åt mat. Ribbe. Det blev väldigt gott! Kvällen blev ganska ung. 
Idag har jag varit iväg inne i stan och träffat en grupp jag har pratat med länge på facebook. Sen jag gick gravid. Vi åt lunch på Scandic hotell. Jag åt en Caesar sallad. Fy tusan så god den var. Vatten och sen en kopp kaffe till det.
På tal om kaffe så tror jag att jag ska sätta på en kopp nu. Barnen sover och Göran är ute en sväng! Bara jag och tv'n med andra ord. Vad gör ni ikväll?
 
 
Mammas flicka ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0