Hemlig vän

 
Idag hade vi träff nr 3. Med mammorna menar jag. Denna gången var vi bara 2 stycken, alla andra var förkylda eller hade annat att göra. Men det var trevligt! Vi gick en sväng på en timme ungefär och sen gick vi in på Ikea så jag fick köpt en matta till Evelinas rum. Jag fick också köpt lite presenter till min hemliga vän! Gud så kul grej. Jag är med i en grupp på facebook, där alla skriver in sina adresser och får sedan en adress dit man ska skicka presenter för ca 200 kr. Jag som älskar att köpa presenter är nästan färdig redan.
 
Dessa bilderna på Evelina är ifrån i fredags när hon var ledig från dagis och vi var ute på lite egna äventyr!
 
 
Evelina har fått 2 stycken nya filmer, varav en som hon sitter och ser på nu - Lilla Jönsonligan. Hon verkar helt inne i filmen så det är bra betyg, tror jag,
 
Idag ska jag prova något nytt till middag. Juicy Fish heter det. Det blir spännande! Det ser väldigt gott ut på förpackningen, så jag hoppas att det är minst lika gott när det är färdigt också.
Göran jobbar, Emil sover och Evelina sitter och ser på film. Det har nästan aldrig varit såhär lugnt vid denna tiden när jag är ensam med barnen, det brukar vara full action så att säga! Hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0