Attackerad!

 
Så här är det. Jag har blivit attackerad. Attackerad av ett virus. Ja, på datorn. De som sitter och tillverkar virus för att förstöra för andra borde få livstids fängelse. Undra hur hårt ett straff är om de kommer på vem det är? För min del går det bra att lämna in datorn till en snubbe som ordnar den för 500kr, men jag tänker på vilka katastrofer det kan bli om de kommer in på ställen som polisens enheter eller statens. Tänk er.
Ja, det är iallafall därför jag inte varit så aktiv här. Jag har inte haft någon dator. Visst kan jag skriva på mobilen, men det tar sån tiiiiiid och jag gör det inte lika snabbt.
 
Jag har iallafall fortsatt vara duktig med att gå ut och gå. Närmare 1 mil varje dag går jag faktiskt! 7-10km. Det är liksom snittet på 14 dagar. På de 14 dagarna har jag haft en vilodag då jag bara gick 3km, annars ligger jag där.  Rekordet är hittills 16km och 20000 steg på en dag. Då var jag ganska mör i kroppen efteråt ska sägas.
Idag ska vi i mammagruppen mötas och gå runt en sjö som heter Langevann. Det är så himla mysigt att gå promenad precis vid vattenkanten...
Appen jag har på mobilen heter S Health och den fanns faktiskt på mobilen när jag köpte den, inget jag lagt till.
 
Igår fick Emil smaka på macka för första gången, macka med smör och leverpastej. Han tyckte det var sådär tror jag, men han gapade efter mer när jag höll fram så det var nog inte så illa som det såg ut faktiskt!
Ska prövas mer så han blir van. Det är de som är grejen, att vänja honom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0