10000 steg om dagen!

 
Idag känns det som att snön hänger i luften.  Ni vet när det är grått ute men samtidigt väldigt kallt. Brr. Inget uteväder alls utan mer en sitta-i-soffan-och-dricka-en-kopp-te-eller-kaffe-dag. Konstigt hur det kan förändras från dag till dag. Jag och Emil tog oss iallafall en promenad efter att vi lämnat Evelina på dagis. Det blev lite över en timmes promenad på lite över 7000 steg. Jag har en stegräknings app på telefonen nämligen. Hehe. Mitt mål är satt på 10000 steg om dagen! Man tänker inte på hur många eller få steg det blir om dagen innan man skaffar sig en stegräknare. Iallafall gör inte jag det. 
Gör du?
 
Jag har helt glömt bort att visa er bilderna jag tog på Emils och Evelinas gammelmormor, tillsammans med Emil, häromdagen.  Jag mötte henne i bilen då hon kommit hem efter en shoppingrunda med farmor till barnen. Damen är snart 98 år! Hon är nog min idol tror jag. ♥
 
 
Lilly och Emil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0