Tidig present

 
God söndagkväll allihop! Helgen har rusat förbi oss i full fart och imorgon är det måndag igen. Tokigt hur fort helgerna och alla dagarna går. Eller vad säger ni?
Idag gick jag 8km, bara gick åt ett håll liksom och så kom Göran och hämtade mig. Det är nästan det bästa, att slippa gå tillbaka samma väg, det är nästan det som kan göra att jag tröttnar på att gå om jag ska vara ärlig. Går hellre en runda eller blir hämtad! Önskade jag hade vågat gå mer i skogen, men det händer så mycket konstigt överallt att man nästan hellre håller sig inomhus. 
Är det någon där ute som gjort något kul i helgen?
 
Evelina fick en för tidig present av sin pappa idag. Tänk att hon fyller 3 år på tisdag. Vart tar tiden vägen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0