Mysfaktor när den är som bäst

 
Få ting är väl så underhållande som att sitta och stirra på tvättmaskinen som cirkulerar. Ja iallafall om man frågar Emil. Hehe. Sötnöt. ♥
Förutom att jag gått 1,2mil idag så har jag även fått upp adventssakerna. Ja ett par dagar i förtid, men vad gör det? Vi ska till Sverige på torsdag så hela helgen faller liksom bort där. Jag vill hellre att det är färdigt i förtid än senare liksom. Ja nu är det uppe ialla fall. Nya gardiner och stjärna och stakar. Mysfaktor på hög nivå. Emil har varit med på ett hörn hela tiden och "hjälpt till". 
Jag tycker inte om vintern så mycket för det är grått och trist. Men december är mysmånaden, förväntningarnas månad och glädjens månad. Eller hur? 
Vi får se vad den bringar iår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0