Min första...

 
Idag har Emils första tand tittat fram. Tänk så stor han börjar bli. Snart 7 månader. Nu vill jag trycka på pause en liten stund! Men vart är den knappen?
Evelina sov som sagt hos farmor och farfar inatt. Imorse hade hon spytt över hela deras soffa och heltäckningsmatta, uscha mig... Men det hände bara en gång, och sen har hon varit på strålande humör hela dagen. Så förmodligen var det bara något hon fått i sig. Hade det varit magsjuka räknar jag med att det kommit upp mer och flera gånger plus att hon hade varit slapp och slö, men hon har som vanligt varit både högt och lågt här idag! Så jag ser hur natten går, om inget oväntat händer så blir det dagis imorgon.
Emil sa godnatt till Evelina igår innan vi gick upp till oss...
 
 
 
Vi har haft ett strålande väder här idag 5+ och sol. Jag var ute och promenerade 1,2 mil idag. Riktigt skönt!
Nu blir det lite tv före natten tar över. Trevlig söndag folk! Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0