Göteborg-Stockholm

 
Idag blev vi spontant inbjudna till Ragnar och Rikke på middag. Så vi åker om en timme ca! Så mysigt.
Denna fredagen bjuder på riktigt kallt men friskt väder. Jag ångrar inte att jag tog min vinterjacka när jag promenerade tidigare idag. Det var rent ut sagt svinkallt!
Ett tag funderade jag på att ta en kort promenad, men när jag väl kommit igång blev jag varm och go så det gick fint. Det blev lite över 1 mil.
På dessa 6 veckor som jag varit duktig och gått, så har det blivit ca 45 mil, det är nästan Göteborg-Stockholm. Ganska bra tycker jag!
Emil sover lite innan vi åker och Göran kommer snart innanför dörren. 
Ska ni göra något roligt i helgen?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0