7 års olycka!

 
Vi startade dagen i sängen (naturligt nog), och blev liggande en bra stund och gosade - alla tre! Göran jobbar lördagar som alltid så vi får mysa så gott vi kan utan honom. Jag väntar nu tills Enil vaknar, tänkte sen gå ut en sväng så Evelina får leka lite. När Göran kommer hem ska jag gå ut och gå.
Evelina lyckades trampa sönder spegeln jag köpte till Emil. Stackarn hon blev jätteledsen: Mamma jag kan laga den, med gråten i halsen. 
Men tanke på att den sitter i en plastram med stativ så blev det bara en spricka och inte tusen bitar. Hoppas hon slipper 7 års olycka bara! ♥
Jag får gå inom Ikea och köpa en annan spegel till honom, den var så praktisk för att den hade det där stativet så man kunde ställa den upp utan stöd liksom. Men men. Så kan det gå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0