Välkommen till världen!

 
Ni har säkert förstått att jag är färdig med förlossningen och sjukhusuppehåll. Jag har inte tagit mig tid till att sitta ner vid datorn bara. Jag ville inte att Evelina skulle känna sig åtsidosatt och har verkligen prioriterat henne dessa dagarna och vi har lekt massa och sett på lillebror. Från starten trodde hon att han var en docka och började dra i honom.
Förlossningen gick bra, men den var intensiv och det gjorde oooont. Men det kom inte direkt som en blixt från en klarblå himmel. Jag tänkte skriva en förlossningsberättelse, även om den kommer bli kort, som förlossningen också var.
Här ser ni ialla fall vårat lilla bylte. Han vägde 4610g och var 53 cm lång. Av renaste guld! <3 Kl 09:24 fick vi se vårat andra mirakel för första gången - obeskrivlig känsla och lycka!
 
Vill tacka barnmorskan Åsa som var där och tog emot våran lilla kille!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0