Vardagslyx

 
Tänkte kika in och önska er en fin lördag! Här har vi strålande sol och klarblå himmel. Den där snön som jag trodde skulle komma har hållit sig borta och det är vi glada för.
Nu börjar magarna kurra här lite och det är snart dags för middag hos Görans föräldrar.
 
Jag och Evelina var ute och gungade tidigare idag. Efter närmare en timmes lek ute så åkte vi med farmor till en ny affär här i närheten och köpte det sista hon behövde inför kvällens middag. Då fick jag faktiskt frågan om vi ville komma dit imorgon på middag också. Efter att hon berättat vad hon ska laga, så kunde jag inte låta bli att tacka ja; helstekt örring, potatis, sandefjordsmör och broccoli! Mums. Vardagslyx.
 
Här var vi helt utslagna efter att varit ute en tur så Evelina sov i närmare en timme, Göran sov i sängen och jag slocknade här på soffan. Underbart att bara få stänga ögonen i 20 minuter, det räcker för mig, även om det är lite jobbigt att gå upp från soffan sen. Hade gärna legat kvar i morgonrocken länge, länge. Haha. Latfia!
 
Trevlig lördags eftermiddag/kväll till er alla! Kramar.
 
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sötaste ungen i världen!!

2013-03-06 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0