Tid för fredagsmys

 
Istället för en skål med massa godis prioriterar jag god mat, mättsam mat som gör att man slipper äta någon "kvällsmat" senare. Sen om det blir något sött efter maten så blir det inte i de mängderna som det hade blivit om jag varit hungrig och ätit något slafs bara! Göran tyckte det var supergott och han åt så att det nästan rann ut ur öronen, tyckte jag skymtade där nämligen... Haha. Räknade ut att denna måltiden kostade 25kr. Ganska kul att tänka över vad maten kostar ibland, per middag liksom. Köper man impulsivt, utan planering så blir det oftast dyrare, detta har jag planerat sen flera dagar och dessutom använt resten av gurkan vid tidigare matlagning, även tomaterna. Då behöver det inte bli så dyrt. Inte ens när det är tid för fredagsmys mat! Tack för First Price.
Bebis verkar överlycklig för maten och slår kullerbyttor så magen nästan vränger sig! Mys <3
 
 
Göran är iväg och jobbar en sväng faktiskt. Skulle till flygplatsen och hämta räkor, trist, men jag klarar mig med Gladiatorerna och en bebis som håller mig (aktivt) sällskap!
Vad hittar ni på ikväll? Kramar till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0