Rosa kaktus

 
NU entrade jag dörren här hemma. Har varit på FK/Nav idag och äntligen fått lämnat in min mammaledighetsansökan, lite väl sent egentligen, men bättre sent än aldrig.
 
Jag har även varit ute med Görans mamma och handlat lite mat som vi ska ha under påsken. Just nu verkar det som att vi inte ska göra något annat än att äta. Haha. Ser fram emot ledigheten ialla fall! Blir mysigt. Evelina kan vara ute mest hela tiden och hon ska få bla. träpärlor av mig som hon kan leka med, vilket hon älskar. Var och köpte det igår på TGR på Metrosentret. Så vi ska pärla halsband och armband i påsken. Kan ju bli en fin julklapp/present! Hehe.

Om en timmes tid ca, ska vi hämta Evelina och alla hennes kläder på dagis. Ta hem allt och få tvättat det under påskledigheten. Min lilla docka sov till 07.45 idag, längst på länge nu. Tyvärr så har inte jag fått sova ut riktigt för det, sen igår kväll har jag haft massa förvärkar som satt sig i både rygg, mage och även strålat ner i benen. Jag har legat med en varm vetekudde hela natten, vilket lindrat lite. Det var väldigt nära att jag ringde sjukhuset igår.
Jag märker ialla fall att det är mogning på gång och att det som sagt börjar närma sig nu. Spännande. På söndag går jag in i v 36, så då börjar den stora nedräkningen. Vi längtar. Speciellt storasyster. <3
 
 
Så här ser min påskkaktus ut! Visst är det en härlig rosa färg?
Den kan tydligen bli flera flera år (om man sköter den rätt)!
 
Ikväll får ni se på Gladiatorerna! Jag känner Christian "Knasen" Eikedal. Heja heja!
Kramar till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0