Överraskning på posten

 
Idag fick jag hem en avi på posten och en glömd överraskning, också att hämta på posten. Mitt babypaket från Libero! Jag ska alldeles strax gå och hämta det innan Evelina blir hämtad för helgen.
Det är alltid lite extra kul att få paket på posten, även fast att man vet vad det är för något. En spännande känsla liksom. Eller vad säger ni?
 
 
Ikea fick ett besök av mig och Görans mamma idag. Se vilka fina saker jag fick av henne. Plus ett rivjärn och lunch. Hade en riktigt trevlig stund tillsammans med min svärmor! Vi åkte och köpte tvättmedel efter Ikea, idag hade de det på närbutiken här, så vi slapp en långtur till Strömmen.
Vattnet har precis blivit påsatt här efter att det varit avstängt från 9-15. Man märker verkligen hur beroende man är av vatten när man först inte har det!?
 
Nu tror jag att jag kilar iväg till posten. Så halt som det är på sina ställen så är det nog bäst att ta det försiktigt och hellre ha lite extra tid på sig dit och tillbaka.
 
Fredagskramar till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0