Överraskning från Expert

 
Titta vilken fin överraskning min älskling kom hem med förut! Jag hade väl fått en hint om att han skulle köpa nåt liknande då han ringde och sa att han var på Expert. Men gud, så glad jag blev för denna kapselhållaren!
Det ser mycket fräshare och finare ut när kapslarna ligger sorterat i ett ställ, istället för huller om buller i en skål, som det gjort fram tills idag. Tack min kära! <3
 
 
Johodå, jag fick tvättat kylskåpet idag. Så grisigt det blir utan att man egentligen tänker på det. Så fort man spiller något (även efter man torkat upp "allt") där inne så rinner det och lägger sig under kanterna på listerna och med tiden börjar det lukta. Skönt att vara färdig med det. Kasta lite förpackningar som stått öppnade länge och vissa som till och med gått ut.
Jag har också tvättat två maskiner med smutstvätt idag. Älskar när man kan se botten på tvättkorgen...
På tal om tvättkorg, det står nästan överst på min önskelista eller saker som jag verkligen behöver. Våran som vi har är i tyg och har börjat förfalla. Jag skulle vilka ha en plastkorg i vitt. Inte så liten att den blir full av bara ett par brallor och en tröja. Finns det på Överskottsbolaget tro? Får undersöka saken.
 
Nu ska jag gå och hämta Evelina strax. Hon ville absolut inte gå till dagis idag, tror det gick över ganska fort!
Trevlig måndag. Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0