Nattvandraren

 
Dagens måsten är redan gjorda och det känns väldigt skönt. Jag ska bara tvätta lite inne på toaletten senare.
Under morgonen har jag fått handlat bröd och en present från Göran till pappa. Vi ska dit nästa helg. Längtar!
Blir lite speciellt att vi åker bägge samtidigt, i samma bil. Kan räkna på en hand hur ofta vi gjort det innan.
Måste väl erkänna att jag är lite nervös inför besiktningen, tänk om den inte går igenom. Då har jag ganska bråttom med att få fixa det innan det är bebisdags här! Men det kan inte vara några stora fel ialla fall. Ska oavsett bli skönt att få det gjort, att inte vänta tills sista dagen innan det blir körförbud.
 
 
Vi har förresten fått oss en riktig nattvandrare här hemma. Haha. Varje natt kommer hon in till oss, säger att hon vill se på tv. Jag gör enligt boken, följer med henne tillbaka till sängen, lägger henne och stoppar om henne. Viskar; nu ska vi sova lite till, stryker henne på huvudet och går ut igen. Knäpptyst. Jag hade mer än gärna bara lyft på täcket när hon kommer in till oss, men hon somnar inte där, av någon anledning förknippar hon inte att ligga i våran säng med att sova. Det är synd, för det är så himla mysigt! Tänk om hon visste hur många nätter hon faktiskt har sovit i våran säng, som liten bebis. <3 Min lilla bebis, min Evelina.
 
Ha en trevlig fredag mina vänner.
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0