Helg med familjen

 
Goddag lördag! Visst är det något speciellt med fredagar, speciellt kvällarna. Man känner liksom ett visst lugn sänka sig och man vet att helgen är här. Det är två lediga dagar, tillsammans, hela familjen.
För mig har alltid lördagar varit speciella, eftersom att Göran jobbar lördagar så är inte längre fredagar något speciellt för min del. Det är lördagarna jag ser fram emot. Denna helgen är vi alla samlade två dagar kring frukostbordet, det är väldigt speciellt och något jag kommer leva på länge. Jag vet att jag pratat om det nästan hela veckan. När alla andra tar en hel helg som en självklarhet tar jag en hel helg som lyx! Se det så.
 
 
Nu ska vi ta och sparka igång dagen här, tillsammans med en otålig Evelina som hoppar upp och ner och VILL UT!!!
Ha en riktigt fin lördag allihop.
Lördagskramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0