Förmiddagsdejt

 
(Tidsinställt)
Just nu sitter jag förmodligen och surplar i mig en kaffekopp med mamman från dagis (som jag pinsamt nog inte ens vet vad hon heter!) och pratar om aaaaallt vad graviditeten innebär. Det är så himla skönt att möta någon som är i samma båt och som inte tycker det man säger är konstigt, utan kanske till och med känner igen sig.
Jag ser ialla fall fram emot att komma utanför dessa väggarna lite...
 
 
Inatt har Evelina förresten sovit hur bra som helst igen. Hon vaknade 07.15, men eftersom hon sovit natten igenom så gjorde inte det något att det blev lite tidigt. Jag satte på barnkanalen för henne och gick och la mig i en timme igen. Skönt att hon är så tålmodig och kan sitta för sig själv i pyamas, mysa med sina mjukisdjur och se barnprogram. Jag har däremot inte sovit efter att Göran gick upp tills dess att Evelina kom in, det är 3 timmar. Har legat och vridit mig hur många gånger som helst och hur många toalettbesök det blev tappade jag räknningen på. Det ska inte vara lätt minsann! Jag somnade om en timme när Evelina satt och såg tv. Konstigt!
 
Vad gör ni i solvädret idag?
Kramar från Oslo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0